• LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • OVER ONS
    • OVER KEKZ
    • MARIEKE EFFTING
    • SABINA JANKI
    • SUUS HASSELBACH
    • JEANNETTE WRIGHT
    • MARCO DE WIT
    • KARIN HUIJBENS
    • JESSICA FUCHS
    • JOYCE MEININGER
  • CONTACT
Kekz
  • OVER ONS
    • MARIEKE EFFTING
    • SABINA JANKI
    • JEANNETTE WRIGHT
    • MARCO DE WIT
    • KARIN HUIJBENS
    • JESSICA FUCHS
    • JOYCE MEININGER
    • SUUS HASSELBACH
  • NIEUWS
  • DETACHERING
  • WERVING EN SELECTIE
    • EXECUTIVE SEARCH
  • SALARISADMINISTRATIE
  • DIENSTEN
    • SOCIAL MEDIA ABONNEMENT
    • KEKZ ORGANISATIESCAN
  • TRAININGEN
    • TRAININGEN
      • TRAINING VERZUIM IN DE KINDEROPVANG
      • TRAINING KWALITEIT EN BEDRIJFSVOERING KINDEROPVANG
      • TRAINING EFFICIENT ROOSTEREN
      • TRAINING RONDLEIDING 2.0
    • WORKSHOPS
      • WORKSHOP EMPLOYER BRANDING
      • WORKSHOP GASTVRIJHEID
  • VACATURES
  • CONTACT
  • Menu Menu
Suus Hasselbach

Manager kindplanning (Vianen, 32 – 40 uur per week)

26 april 2022/in Manager klantcontact/kindplanning, Senior, Staf & Management, Standaard Nederland Utrecht Kinderopvang Kinderopvang Staf & Management Manager klantcontact/kindplanning Senior Vianen W&S Standaard Vast / Tijdelijk 40 /door Suus Hasselbach

Introductie

Ga jij in je werk graag op zoek naar oplossingen, zie je snel verbeterkansen en help je de medewerkers in je team graag verder in hun ontwikkeling? En lijkt het jou een uitdaging van een groot planningsteam (+/- 50 medewerkers) een hecht en goed functionerend team te maken binnen een dynamische, commerciële omgeving? Dan is dit misschien jouw baan! KEKZ zoekt voor Partou kinderopvang namelijk een

Manager kindplanning (Vianen, 32 – 40 uur per week)

Organisatie

Over Partou kinderopvang

Partou is de grootste kinderopvang organisatie van Nederland. Samen zorgen ruim 9.000 medewerkers voor de opvang van meer dan 65.000 kinderen op bijna 1.000 locaties. Op de opvanglocaties zorgen de medewerkers voor een fijne, vertrouwde omgeving voor zowel kinderen en ouders als voor collega’s.

Team kindplanning heeft een belangrijke rol binnen Partou. Onderverdeeld in acht regionale teams verzorgen in totaal 50 kindplanners de planning en het klantcontact van de opvanglocaties. Elk regionaal team bestaat uit vijf tot acht kindplanners en wordt aangestuurd door een teamlead. De kindplanners zijn onderdeel van de afdeling Business Support samen met klantenservice, IT business support, debiteuren en capaciteitsplanning. In totaal bestaat de afdeling Business Support uit ongeveer 100 mensen.

Partou is momenteel op zoek naar een manager die verantwoordelijk wordt voor de directe aansturing van de teamleads en indirect voor 50 kindplanners.

Functie

Wat ga je doen als manager kindplanning bij Partou?

Partou is op zoek naar een energieke, daadkrachtige, gedreven en klant- en salesgerichte manager voor team kindplanning. Dit team bestaat uit medewerkers uit de gefuseerde organisaties Smallsteps en Partou en nieuwe medewerkers. Smallsteps en Partou zijn eind 2020 gefuseerd. Er zijn sindsdien al mooie stappen gezet in de integratie van de teams, processen en systemen, maar er moet in de finetuning nog het nodige gebeuren.

Dat betekent dat je als manager naast de aansturing ook een veranderopdracht wacht: breng het team in uitvoering en samenwerking naar een cultureel stabiele en toekomstbestendige beheersituatie. De focus ligt hierbij op het verder professionaliseren van het team en de dienstverlening aan ouders. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden als manager:

  • Je stuurt je team aan en coacht en ondersteunt je medewerkers in hun werkzaamheden en ontwikkeling.
  • Je denkt actief mee als er uitdagingen op hun pad komen en draagt oplossingen aan waarmee zij de dienstverlening naar een hoger niveau kunnen brengen.
  • Je bent aanspreekpunt voor de acht regiodirecteuren over generieke planningszaken.
  • Je zorgt ervoor dat het service niveau van de afdeling continu verbetert en dat het team, de werkzaamheden en de processen verder professionaliseren en digitaliseren.
  • Je zorgt voor een optimale dienstverlening, maar hebt ook oog voor de commerciële doelstellingen van de organisatie.
  • Het team gaat in het komende jaar met een ander planningspakket werken. De overstap naar dit pakket betekent een grote verandering voor het team en de organisatie. Jij zorgt ervoor dat het team enthousiast en goed voorbereid aan deze overstap begint en dat de medewerkers de mogelijkheden binnen het nieuwe pakket maximaal benutten om de dienstverlening verder te verbeteren. De inrichting en implementatie van het nieuwe pakket wordt door een professioneel projectteam voor je gedaan. Maar het is wel jouw team dat hiermee moet gaan werken.

Je werkt in deze rol nauw samen met de andere managers in team business support en rapporteert aan de directeur business support.

Een mooie functie dus voor een echte bouwer en doorzetter, waar op het gebied van professionalisering, customer service, digitalisering in combinatie met mens en teamwork een mooie klus te klaren is.

Functie-eisen

Partou is voor deze functie op zoek naar iemand die beschikt over HBO+ werk- en denkniveau. Het is belangrijk dat je ervaring hebt met verandertrajecten, bij voorkeur in een commerciële omgeving. En natuurlijk dat je weet hoe je een sterk team creëert binnen een veranderende omgeving.

Wat vindt Partou nog meer belangrijk:

  • Je hebt minimaal vijf jaar werkervaring als manager, bij voorkeur in een dienstverlenende B2C en commerciële omgeving. Ervaring in de kinderopvang is een pré, maar niet noodzakelijk.
  • Je hebt kennis van en ervaring met managementtechnieken, HR-aspecten en customer service. Digitalisering is voor jou een uitgangspunt en je ziet er, gezien onze doelgroep, ook het belang van in.
  • Je bent zelfstandig, doortastend, voortvarend en naast dat je mensen verbindt, daag je ze ook uit. Je medewerkers en collega’s aanspreken op resultaat is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je hebt een holistische kijk op zaken, maar kan oplossingen methodisch en projectmatig uit- en doorvoeren.
  • Je hebt teams en/of afdelingen in nieuwe richtingen ontwikkeld.
  • Je gebruikt je intuïtie, maar zet ook feiten en cijfers in om koers te bepalen en beslissingen te nemen.
  • Je weet hoe je digitale middelen inzet om de dienstverlening te vernieuwen en verbeteren.

Aanbod

Partou biedt je een uitdagende functie in een organisatie die continu in beweging is. Daar horen de volgende arbeidsvoorwaarden bij:

  • Een dienstverband van 32 tot 40 uur.
  • Een salaris in schaal 12 van de cao kinderopvang (salaris van € 4.052,- tot € 5.458,- bruto per maand op basis van 36 uur), afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • 30 vakantie dagen op basis van een 36-urige werkweek, 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 3%.
  • Veel flexibiliteit en goede thuiswerkfaciliteiten. Je krijgt onder andere een telefoon, laptop en beeldscherm voor thuis en bepaalt in overleg met je team waar en wanneer je werkt.

Inlichtingen

Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je CV en motivatie naar Suus Hasselbach, recruiter bij KEKZ, door te mailen naar Suus@kekz.nl. Voor vragen of aanvullende informatie kun je bellen naar 070-2055768. Wil je alvast meer weten over Partou? Kijk dan op www.partou.nl.

De werving van deze vacature is op basis van exclusiviteit uitbesteed aan KEKZ b.v., acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatie

Suus Hasselbach 070 205 57 68

Solliciteren
Tags: Nederland, Staf & Management, Utrecht, Vianen
Deel dit stuk
  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Delen via WhatsApp
  • Deel via LinkedIn
  • Delen via e-mail
https://www.kekz.nl/wp-content/uploads/2020/02/kekz-logo-txt_rood-1-300x221.png 0 0 Suus Hasselbach https://www.kekz.nl/wp-content/uploads/2020/02/kekz-logo-txt_rood-1-300x221.png Suus Hasselbach2022-04-26 00:00:002022-05-18 10:15:06Manager kindplanning (Vianen, 32 – 40 uur per week)

Vacatures per functiegroep:

  • Staf & management
  • Pedagogisch personeel
  • Zelfstandig ondernemer
  • Directie
  • Pedagogiek
  • Ondersteunende functies
  • Financieel
  • P&O

Volg ons op Instagram!

OVER ONS
SALARISADMINISTRATIE
DETACHERING

WERVING EN SELECTIE
KEKZ ACADEMIE
CONTACT

KEKZ
Wegastraat 29
2516 AN Den Haag

CONTACT:
T: 070 205 57 68
E: mailons@kekz.nl

© Copyright Kekz
  • Cookie policy
  • Privacy Statement
  • Website door VersVoer
Scroll naar bovenzijde

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Noodzakelijke cookies

Om de website te laten functioneren zijn sommige cookies noodzakelijk. Zo worden de opgegeven cookie-voorkeuren ook in een cookie opgeslagen, zodat u deze opties niet op iedere pagina opnieuw hoeft op te geven. De noodzakelijke cookies op deze website:

- Cookie voorkeuren
- Wordpress (indien ingelogd)

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden (statistieken)

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren. Google Analytics is geanonimiseerd zodat deze geen directe persoonsgegevens verwerkt.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Marketing Cookies

De website gebruikt de volgende marketing cookies:

- LinkedIn voor statistieken en remarketing
- Facebook voor statistieken en remarketing

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!