Interim locatiemanager (32 tot 36 uur per week) – regio Eindhoven
Introductie
Heb jij leidinggevende ervaring in de kinderopvang en ben je gewend om verschillende locaties en opvangvormen tegelijkertijd aan te sturen? Heb je zin in een opdracht binnen een integraal kindcentrum en ben je per direct beschikbaar voor minimaal zes maanden? Dan is dit misschien een mooie opdracht voor jou. Wij zijn namelijk voor een opdrachtgever in de regio Eindhoven op zoek naar een
Interim locatiemanager
(regio Eindhoven, 32 tot 36 uur per week)
Organisatie
Onze opdrachtgever is een kinderopvangorganisatie met veel verschillende locaties in Oost-Brabant en Noord-Limburg. De medewerkers weten dat kinderopvang meer is dan opvang en verzorging. Samen met ouders en partners zoals scholen zorgen ze ervoor dat ieder kind zich zo optimaal mogelijk kan ontwikkelen. Dat doen de medewerkers vanuit een duidelijke visie op pedagogische kwaliteit en veiligheid en met uitdagende activiteiten die passen bij de belevingswereld en ontwikkeling van het kind. De locaties zijn allemaal op hun eigen manier bijzonder. Van klein kinderdagverblijf of gastouderopvang tot groot kindcentrum midden in de wijk.
Voor een van deze locaties zoekt KEKZ nu een interim manager voor een periode van minimaal zes maanden. Het gaat om een locatie binnen een kindcentrum met drie groepen dagopvang, twee groepen buitenschoolse opvang en een peutergroep met VVE.
Functie
Als interim manager ben je het gezicht van de locatie. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van de financiële, personele en pedagogische doelstellingen van de locatie. Je zorgt ook voor de verdere ontwikkeling van de locatie binnen het kindcentrum.
Waar ben je nog meer verantwoordelijk voor:
- Allereerst ben je luisterend oor, organisator en sparring partner voor de medewerkers van deze locaties
- Je bewaakt het pedagogisch beleid en zorgt voor vlekkeloze uitvoering van het beleid
- Je houdt de kindbezetting en personele bezetting op orde en zorgt ervoor dat die efficiënt en goed op elkaar afgestemd zijn
- Je onderhoudt en ontwikkelt contacten met ouders
- Je zorgt ervoor dat GGD voorschriften perfect worden nageleefd en onderhoudt contact met de GGD
- Je monitort de financiële resultaten van de locatie en stuurt bij waar nodig
Functie-eisen
- Je bent een ervaren locatiemanager met ervaring binnen de kinderopvang (het liefst met VVE locaties)
- Je bent per direct voor 32 tot 36 uur per week beschikbaar
- Je bent beschikbaar voor minimaal zes maanden
Aanbod
Dit is een mooie opdracht voor een manager die ervaring heeft met de doorontwikkeling van een opvanglocatie richting integraal kindcentrum. Je kunt deze opdracht aangaan op ZZP basis. Ga je de opdracht liever op project/payroll basis aan, dan kan dat ook. Inschaling vindt in dat geval plaats in schaal 11 van de cao kinderopvang (salaris van € 3.643,- tot € 4.988,- op basis van 36 uur per week). Je uurtarief of salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Sollicitatie
Heb je interesse in deze opdracht? Neem dan contact op met Quirine Guijt-Kuzee via e-mail quirine@kekz.nl of telefoonnummer 070 205 57 68.