Interim locatiemanager (24 tot 27 uur per week) – regio Venlo
Introductie
Heb jij leidinggevende ervaring in de kinderopvang? Heb je zin in een uitdagende opdracht bij een mooie locatie in de omgeving van Venlo en ben je per direct beschikbaar voor minimaal zes maanden? Dan is dit misschien een mooie opdracht voor jou. Wij zijn namelijk voor een opdrachtgever in de regio Eindhoven op zoek naar een
Interim locatiemanager
(regio Venlo, 24 tot 27 uur per week)
Organisatie
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een kinderopvangorganisatie met veel verschillende locaties in Oost-Brabant en Noord-Limburg. De medewerkers weten dat kinderopvang meer is dan opvang en verzorging. Samen met ouders en partners zoals scholen zorgen ze ervoor dat ieder kind zich zo optimaal mogelijk kan ontwikkelen. Dat doen de medewerkers vanuit een duidelijke visie op pedagogische kwaliteit en veiligheid en met uitdagende activiteiten die passen bij de belevingswereld en ontwikkeling van het kind. De locaties zijn allemaal op hun eigen manier bijzonder. Van klein kinderdagverblijf tot groot kindcentrum midden in de wijk.
Functie
Wat houdt deze interim functie in?
Als locatiemanager bent jij hét gezicht voor alle facetten van je locatie. Je stuurt een energiek team aan van 25 medewerkers met in totaal vijf kinderdagverblijf groepen. Er is een medewerker die zelfstandig de roosters maakt en je verder ondersteunt in de administratieve taken.
Het pedagogisch beleid kan je vertalen naar de werkvloer en je weet met een gedrevenheid en frisse blik het team van pedagogisch medewerkers enthousiast te maken. Jullie hebben als doel om de beste dienstverlening te leveren aan de kinderen. Daarnaast ben je doelgericht en ga je, samen met je team, voor het beste resultaat. Je bent als locatiemanager zichtbaar voor zowel de medewerkers als ouders van jouw locatie en je beschikt over communicatieve vaardigheden.
Wat ga je doen?
- Allereerst ben je luisterend oor, organisator en sparring partner voor de medewerkers van de locatie
- Je bewaakt het pedagogisch beleid en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering van het beleid
- Je houdt de kindbezetting en personele bezetting op orde en zorgt ervoor dat die efficiënt en goed op elkaar afgestemd zijn
- Je onderhoudt en ontwikkelt contacten met ouders
- Je zorgt ervoor dat GGD voorschriften perfect worden nageleefd en onderhoudt contact met de GGD
Functie-eisen
Wat vragen we van jou?
- Je bent een ervaren locatiemanager met ervaring binnen de kinderopvang (het liefst met VVE locaties)
- Je bent per direct voor 24 tot 27 uur per week beschikbaar
- Je bent beschikbaar voor minimaal zes maanden
- Je monitort de financiële resultaten van je locatie en stuurt bij waar nodig
Aanbod
Wat bieden we jou?
Je kunt deze opdracht aangaan op ZZP basis. Ga je de opdracht liever op project/payroll basis aan, dan kan dat ook. Inschaling vindt in dat geval plaats in schaal 11 van de cao kinderopvang (salaris van € 3.643,- tot € 4.988,- op basis van 36 uur per week). Je uurtarief of salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Inlichtingen
Interesse?
Heb je interesse in deze opdracht? Neem dan contact op met Quirine Guijt-Kuzee via e-mail Quirine@kekz.nl of telefoonnummer 070 205 57 68.