AFAS product manager & team manager (Nieuwegein, 32 tot 36 uur per week)
Introductie
Word jij enthousiast van het inrichten en innoveren van bedrijfsprocessen binnen AFAS? En lijkt het jou een uitdaging om met je team AFAS een nog serieuzere plek te geven binnen een dynamische, commerciële én maatschappelijke omgeving? Dan is dit misschien jouw baan! KEKZ zoekt voor BLOS kinderopvang namelijk een
AFAS product manager / team manager
(Nieuwegein, 32 tot 36 uur per week)
Organisatie
Over BLOS kinderopvang
BLOS is een toonaangevende, snelgroeiende kinderopvangorganisatie. BLOS biedt verspreid over Nederland met ruim 2.000 medewerkers kinderopvang aan 15.000 kinderen van nul tot twaalf jaar. De kinderopvang activiteiten zijn verdeeld over vier sterke merken: BLOS, Bijdehandjes, Zein en Zonnekinderen. BLOS maakt deel uit van Babilou Family, een internationale organisatie die actief is in twaalf landen.
BLOS wil het verschil maken in de eerste levensjaren van kinderen. Daar zijn medewerkers voor nodig die elke dag het beste uit zichzelf en uit elkaar willen halen, op de opvanglocaties, maar ook op de ondersteunende afdelingen.Voor het uitvoeren van haar HR- en finance-activiteiten maakt BLOS gebruik van AFAS Profit, een van de toonaangevende HR- en finance softwarepakketten op de Nederlandse markt.
Op het gebied van digitalisering, systeemontwikkeling en integratie bevindt BLOS zich op een belangrijk punt in haar ontwikkeling; de organisatie gaat haar digitale HR- en financiële processen herstructureren, nieuwe functies opzetten en een samenhangend digitaal ecosysteem bouwen. En daarom is BLOS op zoek naar een AFAS product manager / team manager. Heb je ervaring als AFAS product manager en als team manager op het gebied van HR en finance en hou je van een uitdaging? Dan ben jij bij BLOS op je plek.
Functie
Wat ga je doen als AFAS product manager & team manager bij BLOS kinderopvang?
Als product manager stuur je een team aan dat naast jouzelf bestaat uit een AFAS applicatiebeheerder en een AFAS support verantwoordelijke. De AFAS applicatiebeheerder werkt samen met jou aan verschillende AFAS projecten, de AFAS support verantwoordelijke ondersteunt alle gebruikers bij problemen en vragen en helpt je verder bij je taken.Samen zorgen jullie voor een perfect draaiende AFAS omgeving. Breidt BLOS de organisatie uit door middel van overnames? Dan zorgt jouw team ervoor dat ook de nieuwe organisatie onderdelen met AFAS kunnen werken.
Waar ben je nog meer verantwoordelijk voor:
- Je verzamelt alle wensen en eisen van de verschillende business afdelingen en vertaalt die naar een roadmap van projecten
- Je beheert het budget en de prioriteiten van projecten en zorgt ervoor dat projecten binnen de gestelde tijdlijnen en budget worden opgeleverd
- Je coördineert de activiteiten van het team
- Je werkt samen met externe partners aan projecten
- Je doet voorstellen voor verbeteringen in de AFAS omgeving, ontwerpt optimalisatie oplossingen en zorgt ervoor dat die geïmplementeerd worden
- Je coördineert de werkzaamheden met de andere teams van team digital
Je bent dus een echte AFAS specialist. Je hebt ervaring met het optimaliseren van AFAS in complexe omgevingen en weet hoe je AFAS moet inzetten om de business te ondersteunen en verbeteren. Je bent bovendien een echte leider die medewerkers inspireert en makkelijk draagvlak creëert voor veranderingen.
Functie-eisen
Wat breng je mee in deze functie?
BLOS is op zoek naar iemand die weet hoe je AFAS in kunt zetten voor het verbeteren van financiële en HR-processen. Daarvoor gebruik je je ervaring als AFAS product manager of team manager.
Wat vindt BLOS nog meer belangrijk:
- Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding op het gebied van IT
- Je hebt minimaal vijf jaar ervaring met AFAS implementatie- en/of optimalisatieprojecten
- Je hebt ervaring als leidinggevende
- Je hebt ervaring met projectmanagement
Aanbod
Wat biedt BLOS jou?
BLOS biedt je een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Daar horen de volgende arbeidsvoorwaarden bij:
- Een dienstverband van 32 tot 36 uur per week
- Een salaris op basis van cao kinderopvang in schaal 12 (salaris van € 4.113,- tot € 5.609,- op basis van 36 uur per week). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring
- 26 vakantie dagen op basis van een 36-urige werkweek, 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 3%
- Een gezellige werkplek op een modern kantoor in Nieuwegein
- Veel ruimte om je werk zo in te richten als jij prettig vindt en natuurlijk goede thuiswerkfaciliteiten. Je krijgt onder andere een telefoon en laptop
Sollicitatie
Heb je interesse?
Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je CV en motivatie naar Marieke Effting, directeur van KEKZ, door te mailen naar Marieke@kekz.nl. Voor vragen of aanvullende informatie kun je bellen naar 070-2055768. Wil je alvast meer weten over BLOS? Kijk dan op www.blos.nl.