Sabina Janki, P&O kinderopvang

Zoek jij iemand die de bezem kan halen door de P&O processen in jouw kinderopvangorganisatie? Of iemand die er voor zorgt dat je bestaande processen worden vertaald naar een vlekkeloze operatie? Dan gaat Sabina graag voor je aan de slag!

Sabina is allround HR adviseur bij KEKZ. Ze is een HR adviseur in hart en nieren. Ze werkt al jaren als HR adviseur binnen de kinderopvang en kent de kinderopvangbranche als geen ander. Voor ze bij KEKZ kwam, verzorgde ze ruim tien jaar zelfstandig alle HR advies en administratie werkzaamheden, inclusief de voorbereiding van de salarisadministratie, van een kinderopvang organisatie.

Sinds ze bij KEKZ werkt, heeft ze al verschillende organisaties bijgestaan bij hun HR uitdagingen. Wat ze het liefst doet? Zelfstandig aan de slag gaan met alle werkzaamheden die er op HR gebied zijn. Ze heeft ruime ervaring met het ondersteunen en adviseren van (locatie)managers, directeuren en bestuurders op HR gebied, het optimaliseren van HR-beleid, processen en de personeelsadministratie. Sabina draait haar hand niet om voor lastige personeels- of verzuimdossiers. Met haar kennis en jarenlange ervaring en haar pragmatische aanpak, zorgt ze ervoor dat elk dossier snel maar vooral ook zorgvuldig wordt afgehandeld en gedocumenteerd. Zo zorgt ze voor rust en overzicht.

Sabina is een stevige professional met brede kennis op het gebied van HR binnen de kinderopvang. Ze is proactief en communiceert prettig en gemakkelijk op verschillende niveaus. Ze werkt graag zelfstandig, maar vindt het ook belangrijk dat in verbinding met andere medewerkers binnen een team, op kantoor en op locatie te doen. Sabina denkt graag in oplossingen in plaats van onmogelijkheden. Ze brengt structuur aan in de administratieve werkprocessen en helpt kinderopvangorganisaties te bouwen aan een optimale HR dienstverlening.

Deze combinatie van kennis, ervaring en karakter maakt Sabina de ideale kandidaat voor iedere interim klus op HR gebied binnen de kinderopvang.

Sabina gaat graag aan de slag met opdrachten als personeelsdossiers structureren en implementeren van een personeelshandboek. Ze zorgt er niet alleen voor dat ze alle administratie zorgvuldig verwerkt, maar ook dat opdrachtgevers handvatten krijgen om op een efficiëntere manier hun eigen personeelsadministratie bij te houden. Met haar ruime kennis van de cao kinderopvang is zij de ideale kandidaat voor iedere interim klus op P&O gebied.

Sabina kan je onder andere helpen bij:

  • personeelsadministratie inrichten
  • personeelsadministratie op orde brengen
  • personeelshandboek vormgeven en implementeren
  • werkprocessen in kaart brengen en verbeteren
  • vragen rondom de CAO kinderopvang beantwoorden
  • verzuim terugdringen en voorkomen

Kortom, zoek je iemand die er voor zorgen kan dat al je P&O werkzaamheden op rolletjes lopen? Die alles weet over de CAO kinderopvang, die leidinggevenden en managers bij alle mogelijke P&O vraagstukken kan ondersteunen en die je personeelsadministratie tot in de puntjes verzorgt? Dan ben je bij Sabina of, als zij niet beschikbaar is, bij een van onze andere interimmers aan het juiste adres.

Contact

Heb jij een uitdaging voor Sabina? Wil je meer weten over de kosten of een afspraak maken? Neem dan contact op: