Interim HR medewerker (Barneveld, 16 uur per week)
Introductie
Ben je een ervaren en allround HR medewerker, hou je ervan middenin de operatie te staan en ben je op korte termijn beschikbaar voor 16 uur per week en voor een periode van minimaal zes maanden? Dan is dit misschien een opdracht voor jou! KEKZ zoekt voor PCO Gelderse Vallei namelijk een
Interim HR medewerker kinderopvang (Barneveld, 16 uur per week)
Organisatie
Over PCO Gelderse Vallei
De Protestants Christelijke Organisatie voor opvang en onderwijs in de Gelderse Vallei (PCOGV) biedt opvang en onderwijs aan op vijftien kindcentra in de gemeenten Nijkerk, Barneveld en Woudenberg. Meer dan 300 professionals werken samen om ruim 3.000 kinderen in hun ontwikkeling te stimuleren en te ondersteunen. De kindcentra bieden kinderen een vertrouwde, veilige en stimulerende plek waar ze kunnen ontdekken, ontmoeten en ontwikkelen op weg naar hun volwassenheid.
Doordat ze in een stichting samenwerken hebben de afzonderlijke kindcentra de steun van een stevige organisatie. De medewerkers van het stichtingsbureau ondersteunen de medewerkers op locatie bij het uitvoeren van hun werkzaamheden door het verzorgen van strategie en beleid, financiële administratie, P&O, kind- en personeelsplanning.
Op dit moment is PCO Gelderse Vallei op zoek naar een interim HR medewerker kinderopvang voor 16 uur per week.
Functie
Wat ga je doen als interim HR medewerker kinderopvang bij PCO Gelderse Vallei?
Momenteel zijn er twee HR adviseurs werkzaam op het stichtingsbureau. Eén is er verantwoordelijk voor het onderwijspersoneel en de ander verzorgt alle HR werkzaamheden voor de medewerkers die vallen onder de cao kinderopvang. Vanwege het vertrek van de HR adviseur kinderopvang zijn wij voor PCO Gelderse Vallei op zoek naar een tijdelijke HR medewerker met uitgebreide kennis van de cao kinderopvang en ervaring binnen de sector.
Wat ga je allemaal doen in deze interim functie:
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en afhandelen van de daarbij horende administratieve taken
- Administratieve werkzaamheden rondom ziekteverzuim en Wet Verbetering Poortwachter
- Beantwoorden van vragen van medewerkers en managers over verzuim, verlof en andere HR gerelateerde zaken
- Signaal- en informatiefunctie naar management en medewerkers
Het betreft een zeer zelfstandige functie waarbij je voornamelijk operationele zaken oppakt maar ook af en toe een adviesrol hebt. Je werkt vooral vanuit het stichtingsbureau in Barneveld, maar als het voor je werk nodig is, ga je ook naar de kindcentra in Barneveld, Nijkerk en Woudenberg toe.
Functie-eisen
Wat vragen we van jou?
De kinderopvang kent voor jou geen geheimen. Je hebt ervaring als HR medewerker binnen de kinderopvang en hebt ook affiniteit met het onderwijs. Je helpt je collega’s graag door alle administratieve zaken snel en professioneel af te handelen, hun vragen te beantwoorden en hen waar nodig van advies te voorzien.
Wat is nog meer belangrijk voor deze rol?
- Je hebt een HR gerelateerde opleiding afgerond
- Je bent op korte termijn voor 16 uur per week beschikbaar
- Kennis van AFAS een pré
Aanbod
Wat bieden we jou?
Bij PCO Gelderse Vallei werken betekent werken in een team dat zich met hart en ziel inzet voor de ontwikkeling van jonge kinderen. Je vindt hier een fijne werkomgeving en collega’s die trots zijn op hun werk en de organisatie en die altijd bereid zijn elkaar te helpen als dat nodig is.
Je krijgt hier een mooie tijdelijke opdracht binnen een fijn team. Je uurtarief is afhankelijk van kennis en ervaring. Wil je deze opdracht liever op payroll basis uitvoeren? Ook dat is mogelijk.
Sollicitatie
Heb je interesse in deze opdracht? Stuur dan je cv voorzien van je beschikbaarheid en uurtarief naar Marieke@kekz.nl of bel 070-2055768 voor meer informatie.
Wil je alvast meer weten over PCO Gelderse Vallei? Kijk dan eens op de website:https://stichting-pcogv.nl/