KEKZ – Experts in kinderopvang

Ben jij als interimmer in je zoektocht naar een nieuwe baan binnen de kinderopvang gestuit op KEKZ? Of ben jij als kinderopvangorganisatie benieuwd wat wij allemaal voor je kunnen betekenen? We bieden je een kijkje achter de schermen bij KEKZ en geven je meer informatie over KEKZ als bedrijf, over ons team, onze werkwijze, diensten en kernwaarden.

Over KEKZ

KEKZ is een advies- en administratiekantoor volledig gespecialiseerd in de kinderopvang. Ons team bestaat uit enthousiaste mensen met veel kennis en jarenlange ervaring in verschillende vakgebieden. Bij KEKZ weten als geen ander welke uitdagingen er zijn binnen de kinderopvang branche. En daar helpen wij onze opdrachtgevers, kandidaten en interimmers dan ook graag bij.

Over ons team

Ons team van experts heeft niet alleen jarenlange ervaring en een bak aan kennis op zak. Wat onze medewerkers anders maakt is dat zij stuk voor stuk volledig gefocust zijn op het verbeteren van de kinderopvang. Of dit nu is door jouw salarisadministratie uit handen te nemen, of jou als opdrachtgever aan de perfecte detachering kandidaat te helpen. En dit alles doen zij vol enthousiasme vanuit onze visie en kernwaarden in combinatie met een persoonlijke aanpak!

Over onze werkwijze

Kennis en ervaring zijn belangrijk, maar wie we zijn als mensen is misschien wel nóg belangrijker. Bij KEKZ doen we het dan ook net even wat anders dan de meeste advies- en administratiekantoren.

In alles wat wij doen sta jij als persoon achter de organisatie of het CV of namelijk in het middelpunt van de belangstelling. Onze persoonlijke aanpak, benadering en werkwijze stelt ons hierdoor niet alleen in staat om aan jouw wensen en eisen te voldoen. Door deze aanpak weten we precies wat jij als kinderopvangorganisatie of medewerker nodig hebt om te kunnen stralen in ons vakgebied!

Over onze diensten

Als advies- en administratiekantoor zijn wij gespecialiseerd in het verlenen van verschillende diensten binnen de kinderopvang. Benieuwd wat wij voor jouw kinderopvangorganisatie kunnen betekenen? We zetten onze diensten graag voor je op een rijtje:

  • Kinderopvang detachering: voor als je op zoek bent naar een tijdelijke medewerker voor jouw organisatie en voor interimmers op zoek naar een nieuwe uitdaging
  • Werving en selectie: voor kinderopvang medewerkers op zoek naar een toffe baan en organisaties op zoek naar personeel om het team te versterken
  • Salarisadministratie: voor het uitbesteden van jouw salarisadministratie door ervaren salarisadministrateurs gespecialiseerd in de kinderopvang
  • Adviesbureau kinderopvang: voor organisatieadvies op maat, gericht op het optimaliseren van jouw processen. Denk hierbij aan het verbeteren van jouw recruitment proces, het uitvoeren van een locatiescan of het oplossen van moeilijke vraagstukken middels strategisch advies.
  • Trainingen: voor kinderopvangorganisaties ten behoeve van het verbeteren van diverse processen of de werksfeer met als doel een nog betere dienstverlening richting de kinderen en ouders.

Onze kernwaarden

Bij KEKZ werken vanuit de volgende kernwaarden: verbinding, betrouwbaarheid, creativiteit en resultaten om trots op te zijn. Deze kernwaarden geven je niet alleen een beter beeld van wie we zijn als bedrijf en waar we voor staan. Ook kan het jou als kinderopvangorganisatie of interimmer op zoek naar een toffe uitdaging over de streep trekken om voor een samenwerking met ons kantoor te kiezen.

In goed overleg met jou aan de slag

Bij KEKZ geloven wij dat verbinding nodig is om ontwikkeling voor elkaar te krijgen en om écht iets te kunnen betekenen voor een organisatie of individu. Wij bouwen graag een relatie op met jou als opdrachtgever, kandidaat of interimmer. Dat betekent dat we veel persoonlijk contact hebben en oprecht geïnteresseerd zijn in wat jij nodig hebt en hoe wij je verder kunnen helpen. 

Tot het uiterste gaan om een oplossing te vinden

We werken voor en samen met verschillende opdrachtgevers en gerenommeerde kinderopvangorganisaties. We vinden het enorm belangrijk dat jij als opdrachtgever of kandidaat weet en ervaart dat we betrouwbaar zijn. Zowel qua dienstverlening als wie wij zijn, waardoor je erop kunt rekenen dat we er alles aan zullen doen om voor jou de ideale baan of opdracht te vinden. 

Het KEKZ-team bestaat uit creatieve denkers

We bedenken graag nieuwe diensten en zijn niet bang om bepaalde patronen door te breken. We blijven als organisatie continu in beweging om onze opdrachtgevers, kandidaten en interimmers steeds weer te verrassen. Dat schept een inspirerende plek om mee en vóór te werken!

Resultaat

Daar gaan wij voor! Of het nou het vinden is van de ideale baan, interim opdracht, het beantwoorden van een strategische vraag of het verzorgen van een vlekkeloze administratie. Wij zijn pas tevreden als jij dat bent!

Meer informatie nodig over KEKZ of onze dienstverlening?

En? Ben je enthousiast geworden? Maar heb je misschien toch nog wat vragen of opmerkingen? Of wil je graag weten wat wij voor jou als kinderopvangorganisatie of interimmer kunnen betekenen? Neem dan eenvoudig contact met ons op en leg je vraag aan ons voor!

Ons team staat voor je klaar!