KEKZ, advies- en administratiekantoor, maar dan anders

KEKZ is een advies- en administratiekantoor in de kinderopvang. Daar zijn er meer van, maar wij zijn anders. Wij worden blij als we onze klanten kunnen helpen bij het oplossen van strategische en P&O puzzels, als we die ene kandidaat voor die lastig in te vullen functie vinden, als elke maand alle salarissen netjes op tijd betaald zijn, als onze klanten door onze adviezen en trainingen hun omzet kunnen verhogen of kosten kunnen verlagen, kortom, als we een bijdrage kunnen leveren aan een efficiënte, effectieve bedrijfsvoering.

Mensen met kennis en passie

KEKZ mensen zijn mensen die naast je gaan staan, die heel snel leren hoe jouw organisatie werkt en wat je nodig hebt. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in de mensen voor en met wie we werken. We krijgen vaak te horen dat die persoonlijke benadering ons anders maakt dan anderen. Dat, en een ongelooflijke hoeveelheid vakkennis gecombineerd met kennis van de kinderopvang. Daar zijn we trots op.
KEKZ mensen willen graag iets betekenen voor hun klanten. Wij zijn geen urenschrijvers, we zijn probleemoplossers, bouwers, ondersteuners. En we gaan pas naar huis als de klus is geklaard.

Wat doen we allemaal

We zijn gespecialiseerd in de kinderopvang, maar leveren onze diensten ook steeds vaker aan onderwijs organisatie. Wat doen we dan precies?
• Werving en selectie
• Detachering
• P&O advies en ondersteuning
• Salarisadministratie
• Trainingen en workshops
• Advies op strategisch, sales, marketing en communicatie gebied
• IKK-advies

Grote of kleine organisatie, klus voor een dag of een jaar, bij KEKZ ben je welkom

Zo’n adviesbureau is toch iets waar je alleen als grote organisatie terecht kunt? Of als je een strategische adviesklus hebt voor zes maanden? Echt niet! Bij KEKZ willen we graag een bijdrage leveren aan een efficiënte, effectieve bedrijfsvoering. En soms is die bijdrage heel praktisch. Zo hebben we laatst voor een organisatie de dossierkasten met personeelsdossiers op orde gebracht en meteen gedigitaliseerd. Vonden we geweldig om te doen. En vervolgens hebben we het personeelshandboek en de processen geactualiseerd. Ook geweldig.
Zo werken we graag, met een concrete uitdaging waar we meteen mee aan de slag kunnen. Dus wil je je salarisadministratie voor twintig medewerkers uitbesteden maar vraag je je af of dat voor ons wel interessant is? Dat is het. Heb je een moeilijk personeelsdossier en wil je dat een van onze P&O adviseurs je een middag helpt? Dat kan.

Of je nu een grote of een kleine organisatie bent, of je nu een klus voor een dag of voor een jaar hebt, bij KEKZ ben je welkom. Heb je een uitdaging voor ons? Bel dan naar Jessica op 070 205 57 68 of mail naar Jessica@kekz.nl