KEKZ, advies- en administratiekantoor, maar dan anders

KEKZ is een advies- en administratiekantoor in de kinderopvang. Daar zijn er meer van, maar wij zijn anders. Wij worden blij als we onze klanten kunnen helpen bij het oplossen van strategische en P&O puzzels, als we die ene kandidaat voor die lastig in te vullen functie vinden, als elke maand alle salarissen netjes op tijd betaald zijn, als onze klanten door onze adviezen en trainingen hun omzet kunnen verhogen of kosten kunnen verlagen, kortom, als we een bijdrage kunnen leveren aan een efficiënte, effectieve bedrijfsvoering.

Wat doen we allemaal

We zijn gespecialiseerd in de kinderopvang, maar leveren onze diensten ook steeds vaker aan onderwijs organisatie. Wat doen we dan precies?
• Werving en selectie
• Detachering
• P&O advies en ondersteuning
• Salarisadministratie
• Trainingen en workshops
• Advies op strategisch, sales, marketing en communicatie gebied
• IKK-advies

Grote of kleine organisatie, klus voor een dag of een jaar, bij KEKZ ben je welkom

Zo’n adviesbureau is toch iets waar je alleen als grote organisatie terecht kunt? Of als je een strategische adviesklus hebt voor zes maanden? Echt niet! Bij KEKZ willen we graag een bijdrage leveren aan een efficiënte, effectieve bedrijfsvoering. En soms is die bijdrage heel praktisch. Zo hebben we laatst voor een organisatie de dossierkasten met personeelsdossiers op orde gebracht en meteen gedigitaliseerd. Vonden we geweldig om te doen. En vervolgens hebben we het personeelshandboek en de processen geactualiseerd. Ook geweldig.
Zo werken we graag, met een concrete uitdaging waar we meteen mee aan de slag kunnen. Dus wil je je salarisadministratie voor twintig medewerkers uitbesteden maar vraag je je af of dat voor ons wel interessant is? Dat is het. Heb je een moeilijk personeelsdossier en wil je dat een van onze P&O adviseurs je een middag helpt? Dat kan.

Mensen met kennis en passie

KEKZ mensen zijn mensen die naast je gaan staan, die heel snel leren hoe jouw organisatie werkt en wat je nodig hebt. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in de mensen voor en met wie we werken. We krijgen vaak te horen dat die persoonlijke benadering ons anders maakt dan anderen. Dat, en een ongelooflijke hoeveelheid vakkennis gecombineerd met kennis van de kinderopvang. Daar zijn we trots op.
KEKZ mensen willen graag iets betekenen voor hun klanten. Wij zijn geen urenschrijvers, we zijn probleemoplossers, bouwers, ondersteuners. En we gaan pas naar huis als de klus is geklaard. Meer weten over onze mensen? Klik op de pagina van de medewerker die je interessant vindt.

Heb je een uitdaging voor ons? Neem dan contact op met Jessica per mail of bel haar op 070-2055768.

Nieuws

Marieke is de eerste spreker op het Jaarcongres Management Kinderopvang 2019

Wij zijn ongelofelijk trots dat Marieke de eerste spreker mag zijn op het Jaarcongres Management Kinderopvang op 24 mei 2019. En met zo'n belangrijk onderwerp ook nog, het vinden van nieuwe manieren om medewerkers te vinden en te behouden. Naast de plenaire sessie geeft ze ook nog een verdiepingsworkshop en KEKZ zal er weer op ludieke wijze bij zijn. Wij hebben er nu al zin in! Kom jij ook?

Kijk voor meer informatie en mogelijkheid tot inschrijven op de website van: Congres Management Kinderopvang .