• LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • OVER ONS
    • OVER KEKZ
    • MARIEKE EFFTING
    • SABINA JANKI
    • SUUS HASSELBACH
    • JEANNETTE WRIGHT
    • MARCO DE WIT
    • KARIN HUIJBENS
    • JESSICA FUCHS
    • JOYCE MEININGER
  • CONTACT
Kekz
  • OVER ONS
    • MARIEKE EFFTING
    • SABINA JANKI
    • JEANNETTE WRIGHT
    • MARCO DE WIT
    • KARIN HUIJBENS
    • JESSICA FUCHS
    • JOYCE MEININGER
    • SUUS HASSELBACH
  • NIEUWS
  • DETACHERING
  • WERVING EN SELECTIE
    • EXECUTIVE SEARCH
  • SALARISADMINISTRATIE
  • DIENSTEN
    • SOCIAL MEDIA ABONNEMENT
    • KEKZ ORGANISATIESCAN
  • TRAININGEN
    • TRAININGEN
      • TRAINING VERZUIM IN DE KINDEROPVANG
      • TRAINING KWALITEIT EN BEDRIJFSVOERING KINDEROPVANG
      • TRAINING EFFICIENT ROOSTEREN
      • TRAINING RONDLEIDING 2.0
    • WORKSHOPS
      • WORKSHOP EMPLOYER BRANDING
      • WORKSHOP GASTVRIJHEID
  • VACATURES
  • CONTACT
  • Menu Menu
Marieke Effting

Adviseur procesoptimalisatie (Vianen, 36 tot 40 uur per week)

27 maart 2022/in Medewerker ICT, Medior, Ondersteunende functies, Standaard Nederland Utrecht Kinderopvang Kinderopvang Ondersteunende functies Medewerker ICT Medior Vianen W&S Standaard Vast 40 /door Marieke Effting

Introductie

Weet jij hoe je processen analyseert en optimaliseert? Ben je graag verantwoordelijk voor elke stap in het proces, van analyse tot uitvoering? En doe je dat het liefst binnen een dynamische, maatschappelijke én commerciële omgeving? Dan is dit misschien jouw baan! KEKZ zoekt voor Partou kinderopvang namelijk een

Adviseur procesoptimalisatie (Vianen, 36 – 40 uur per week)

Organisatie

Over Partou kinderopvang

Partou is de grootste kinderopvang organisatie van Nederland. Samen zorgen ruim 9.000 medewerkers voor de opvang van meer dan 65.000 kinderen op bijna 1.000 locaties. Op de opvanglocaties zorgen de medewerkers voor een fijne, vertrouwde omgeving voor zowel kinderen en ouders als voor collega’s.

Als adviseur procesoptimalisatie ben je onderdeel van de afdeling Informatie en Proces Automatisering. Dit team bestaat uit acht mensen en heeft een belangrijke ondersteunende rol binnen de organisatie. De medewerkers van deze afdeling hebben verbeteren en slim werken in hun DNA zitten. Zij zijn dagelijks op zoek naar manieren om processen en systemen van verschillende afdelingen binnen Partou slimmer in te richten. De focus ligt daarbij op data gedreven procesoptimalisatie en digitale transformatie. De vraag die altijd centraal staat is: hoe kan Partou haar processen voor collega’s en klanten zo optimaal mogelijk inrichten met als einddoel het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening?

Omdat er op dat gebied ontzettend veel te doen is binnen Partou, is het team op zoek naar een adviseur procesoptimalisatie.

Functie

Wat ga je doen als adviseur procesoptimalisatie bij Partou?

Partou is op zoek naar een zelfstandige, gedreven en klantgerichte adviseur die ervaring heeft met het analyseren en optimaliseren van processen en die voor de optimalisatie graag gebruik maakt van de mogelijkheden die de digitale wereld daarin biedt. Daarbij kun je bijvoorbeeld denken aan het inzetten van software robots die medewerkers uitvoerend, administratief werk uit handen nemen zodat zij meer tijd overhouden voor hun kerntaken.

Als adviseur procesoptimalisatie ben je verantwoordelijk voor het in kaart brengen van bestaande processen, het analyseren van mogelijkheden (onder andere door middel van process mining) om processen efficiënter en klantgerichter in te richten en voor het implementeren van verbeteringen. Een stevige job dus voor iemand die graag elke stap van het proces onder controle houdt.

Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Je gaat samen met verschillende afdelingen binnen Partou op zoek naar mogelijke verbeteringen binnen bestaande processen door processen met elkaar te analyseren. Voor het in kaart brengen van processen ga je in gesprek met gebruikers, maar je ontsluit daarvoor ook data uit verschillende systemen.
  • Je brengt mogelijke verbeteringen binnen processen in kaart middels gesprekken en process mining, inventariseert mogelijkheden om processen te optimaliseren en bedenkt innovatieve oplossingen.
  • Je zorgt ervoor dat jouw oplossingen worden omarmd door de verschillende teams, zorgt voor de benodigde capaciteit en coördineert de implementatie.

Je werkt in deze rol nauw samen met de collega’s binnen je team en met de managers en collega’s binnen Partou die op zoek zijn naar verbeteringskansen in hun eigen werk. Een mooie rol dus voor iemand die op zoek is naar veel vrijheid en verantwoordelijkheid in een organisatie en sector die continu in beweging zijn.

Functie-eisen

Wat breng je mee in deze functie?

Partou is voor deze functie op zoek naar iemand die beschikt over een academisch werk- en denkniveau. Het is belangrijk dat je ervaring hebt met process mining en procesoptimalisatie, bij voorkeur in een commerciële omgeving. En natuurlijk dat je weet hoe je draagvlak creëert voor de oplossingen die je bedenkt.

Wat vindt Partou nog meer belangrijk:

  • Je hebt kennis van en ervaring met procesoptimalisatie. Digitalisering is daarbij een gereedschapskist die je kent.
  • Je hebt een duidelijke visie op hoe je processen optimaliseert en weet hoe je mensen meekrijgt in jouw projecten.
  • Je bent zelfstandig, doortastend en weet hoe je mensen meekrijgt.
  • Je weet hoe je digitale middelen inzet om de dienstverlening te vernieuwen en verbeteren.
  • Je kan oplossingen methodisch en projectmatig uitzetten binnen de organisatie.
  • Kennis van het software pakket dat Partou gebruikt voor process mining, Celonis, is prettig, maar niet noodzakelijk.

Aanbod

Wat biedt Partou jou aan?

Partou biedt je een uitdagende functie in een organisatie die continu in beweging is. Daar horen de volgende arbeidsvoorwaarden bij:

  • Een dienstverband van 36 tot 40 uur.
  • Een salaris in schaal 11 van de cao kinderopvang (salaris van € 3.589,- tot € 4.914,- bruto per maand op basis van 36 uur), afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • 26 vakantie dagen op basis van een 36-urige werkweek, 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 3%.
  • Veel vrijheid, flexibiliteit en goede thuiswerkfaciliteiten. Je krijgt onder andere een telefoon, laptop en beeldscherm voor thuis en bepaalt in overleg met je collega’s waar en wanneer je werkt.

Sollicitatie

Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je CV en motivatie naar Marieke Effting, directeur van KEKZ, door te mailen naar Marieke@kekz.nl. Voor vragen of aanvullende informatie kun je bellen naar 070-2055768. Wil je alvast meer weten over Partou? Kijk dan op www.partou.nl.

Solliciteren
Tags: Nederland, Ondersteunende functies, Utrecht, Vianen
Deel dit stuk
  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Delen via WhatsApp
  • Deel via LinkedIn
  • Delen via e-mail
https://www.kekz.nl/wp-content/uploads/2020/02/kekz-logo-txt_rood-1-300x221.png 0 0 Marieke Effting https://www.kekz.nl/wp-content/uploads/2020/02/kekz-logo-txt_rood-1-300x221.png Marieke Effting2022-03-27 00:00:002022-05-18 10:15:07Adviseur procesoptimalisatie (Vianen, 36 tot 40 uur per week)

Vacatures per functiegroep:

  • Staf & management
  • Pedagogisch personeel
  • Zelfstandig ondernemer
  • Directie
  • Pedagogiek
  • Ondersteunende functies
  • Financieel
  • P&O

Volg ons op Instagram!

OVER ONS
SALARISADMINISTRATIE
DETACHERING

WERVING EN SELECTIE
KEKZ ACADEMIE
CONTACT

KEKZ
Wegastraat 29
2516 AN Den Haag

CONTACT:
T: 070 205 57 68
E: mailons@kekz.nl

© Copyright Kekz
  • Cookie policy
  • Privacy Statement
  • Website door VersVoer
Scroll naar bovenzijde

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Noodzakelijke cookies

Om de website te laten functioneren zijn sommige cookies noodzakelijk. Zo worden de opgegeven cookie-voorkeuren ook in een cookie opgeslagen, zodat u deze opties niet op iedere pagina opnieuw hoeft op te geven. De noodzakelijke cookies op deze website:

- Cookie voorkeuren
- Wordpress (indien ingelogd)

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden (statistieken)

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren. Google Analytics is geanonimiseerd zodat deze geen directe persoonsgegevens verwerkt.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Marketing Cookies

De website gebruikt de volgende marketing cookies:

- LinkedIn voor statistieken en remarketing
- Facebook voor statistieken en remarketing

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!