Joyce Meininger, Office manager / Management assistent

Zoek jij een organisator, projectondersteuner of administratieve kanjer? Dan gaat Joyce graag voor je aan de slag.

Joyce Meininger is office manager/ management assistent bij KEKZ. Het plannen, regelen en organiseren is haar niet vreemd met ruim 17 jaar ervaring als leidinggevende in de horeca en diverse coördinerende functies binnen de culturele sector. Voor KEKZ is ze verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van diverse processen, facturatie en agendabeheer. Verder ondersteunt ze Marieke en de andere collega’s binnen KEKZ waar nodig.

Joyce zet haar kwaliteiten graag in om alles soepel te laten verlopen en orde op zaken te stellen. Ze denkt vaak tien stappen vooruit en vind het leuk om alle KEKZ collega’s te ondersteunen daar waar nodig. Van recruitment tot ondersteuning op social media gebied, niets is haar te gek. Daarnaast komt haar creatieve kant van pas bij het maken van bijvoorbeeld een presentatie, uitnodiging of bedankje.

Contact

Dus ben je op zoek naar een tijdelijke office manager of projectondersteuner? Neem dan contact op: