Heidi Bonnet, management assistent/office manager

Zoek jij een management en project ondersteuner in hart en nieren? Een zeer secure agendabeheerder en iemand die alles op rolletjes laat lopen? Dan ben je bij Heidi aan het juiste adres!

Heidi Bonnet is management assistent bij KEKZ. Deze duizendpoot heeft al meerdere jaren ervaring in deze functie en voelt zich als een vis in het water, als zij verschillende zaken kan organiseren binnen KEKZ. Dit alles met als doel, dat het binnen KEKZ op rolletjes verloopt. Ze staat de klanten van KEKZ vriendelijk te woord aan de telefoon of bij een afspraak op ons mooie kantoor.
Voor KEKZ verzorgt ze de agenda van Marieke en alles wat daarbij komt kijken. Ze ondersteunt Karin in het financiële proces en samen zorgen zij ervoor, dat de klant tevreden is in het gehele proces van facturatie. Op kantoor zorgt ze dat alles op orde is voor het KEKZ team, om prettig te kunnen werken met elkaar.
Ze ondersteunt Jessica in het proces rondom de trainingen die gegeven worden bij KEKZ. Aan alles wordt gedacht, zodat de klant verzekerd is van een compleet verzorgde training. Ook zorgt ze samen met Jessica voor de leukste borrels en uitjes voor het team en ook wordt er elk jaar aan de klanten van KEKZ gedacht. Zo doen we dat bij KEKZ.

Ze is een bezige bij, die graag alles op orde heeft. Ze gaat hierin vaak tot het uiterste.
Ze heeft oog voor detail en zorgt, dat het bij het team van KEKZ aan niks ontbreekt.
Hier draait zij haar hand niet voor om en ze wordt blij, als de klanten en haar collega’s van KEKZ ook blij zijn!

Contact

Ben je op zoek naar een tijdelijke office manager of projectondersteuner? Neem dan contact op:

© Copyright Kekz